Установка Smile Game Builder Розбір інтерфейсу програми Програмування першого діалогу Створення персонажів та NPC методом генерації Розбір технічних аспектів 3D моделей перед впровадженням у двигун Створення 3D ассета в Blender і його використання
Програмування базової системи крафту Програмування системи майнінгу Корекція зображень та ефекти Створення складних 3D ассетів у Blender Розбір та програмування дрібних механік Програмування лабіринту
Викладач,наставник та практикуючий 3D дизайнер з досвідом більше 6-ти років. Володіє такими програмами Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects, Zbrush, Autodesk Maya , 3D'sMax, Blender, Substance Painter, Marmoset Toolbag, RizomUV. Займається підготовкою портфоліо студентів. Має активну життєву позицію, досвід роботи з маштабними проектами та пошук цікавих рішень.
Закінчивши курс в нашій IT-школі Ви отримаєте не тільки необхідний багаж знань, своє перше портфоліо, яке допоможе влаштуватись на роботу, а також сертифікат що є документальним підтвердженням Ваших знань